Portfolio overzicht

Huisstijl en website kweker Hot pepper king

hotpepperking1.jpg
hotpepperking2.jpg
hotpepperking4.jpg
hotpepperking5.jpg
hotpepperking7.jpg
hotpepperking8.jpg
hotpepperking9.jpg
hotpepperking11.jpg
hotpepperking13.jpg
hotpepperking10.jpg
hotpepperking12.jpg

Bezoek: hotpepperking.com

Hot pepper king is een kweker van hete pepers. Wij mochten de huisstijl, de website en vele andere uitingen verzorgen.

  • Logo & huisstijl Hot Pepper King

    Groen en lichte/ zachte tinten overheersen in de tuinbouw als het gaat om de huisstijlkleuren. Voor Hot Pepper King hebben we juist drie hard contrasterende "kleuren" gebruikt, iets wat krachtig uitkomt bij het product hete pepers en haar pittige karakter.
     

  • Maatwerk website

    Een website gericht op de zakelijke markt, waarbij informatie op een visueel aantrekkelijke manier gepresenteerd wordt. Een meertalige site om de internationale markt aan te spreken en te overtuigen van de kwaliteiten van het bedrijf, de mensen en haar product.

  • Ontwerp promotiemiddelen

    Na de ontwikkeling van het nieuwe logo hebben we deze overal doorgevoerd. Het bedrijf heeft een imposante schuur van 11 meter hoog waar het logo paneel mooi tot zijn recht komt door …………..Waaronder op de schuur van maar liefst 11 meter hoog! Dan valt een bedrukt paneel van een paar meter groot ook niet meer op. Omdat de schuur vrij donker werd kon het logo contour gesneden zeer groot op de schuur komen.
    De branding is ook doorgevoerd in trespa reclameborden en vlaggen bij het bedrijf.

  • Ontwerp van een spandoek waar je niet omheen kunt!

    Dagelijks passeren er duizenden mensen met de Randstad rail langs de achterkant van het bedrijf van Hot Pepper King. Duizenden (potentiele) consumenten waarbij pepers niet op het standaard boodschappenlijstje staan. Graag wilde Hot Pepper King een prikkelende boodschap meegeven aan deze mensen, met een vleugje humor. Want dit past bij het bedrijf. Door middel van een steigerframe, die is bevestigd aanhet bassin en extra verankerd is om het geheel niet weg te laten waaien, maakte dit tot een goede constructie.
    Veel reizigers rijden iedere dag langs hetzelfde traject met behoorlijk wat snelheid. De uiting moest dus krachtig en simpel zijn. De ontvangen feedback van bekende reizigers was zeer positief, de boodschap is blijven hangen.

  • Ontwerp van prikkelende uitingen

    Hoe prikkel je een passant? Kort en krachtig is vaak het antwoord!

  • Ontwerp Kom in de kas Foto wand & ansichtkaarten

    Kom in de Kas. Hét consumenten event in de tuinbouw. Hot Pepper King opende haar deuren en zocht naar iets leuks voor jong en oud. En of het leuk werd! Een fotostand van 3 x 2 meter waarbij mensen een 'pittige pose' konden aannemen. In de praktijk zeer succesvol met kinderen die na binnenkomst direct erop afsnelden om op de foto te kunnen.

  • Ontwerp uitnodigingen voor een feest

    Van een bescheiden bedrijf zonder logo en huisstijl naar een bedrijf in een compleet nieuw jasje! ‘’Als we het doen, doen we het goed’’ Was het motto van Hot Pepper King. Dit werd feestelijk ingeluid. De genodigde kregen middels de uitnodiging een tipje van de sluier.

  • Ontwerp wikkel Sambal pakket

    Nieuw! Dit sambal pakket is binnenkort in de supermarkt verkrijgbaar. Het pakket is ontwikkeld door @hansvanluijk en Westdesign heeft de wikkel ontworpen.

  • Ontwerp bedrijfskleding

    Hot Pepper King gaf al haar medewerkers t-shirts passend in de nieuwe huisstijl. We hebben leuke t-shirts gevonden waarbij de kleuren goed passen bij de nieuwe huisstijl.